Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Οι διαγνώσεις

Ταξίδευαν μ' ένα αμάξι ένας ηλεκτρολόγος, ένας μηχανολόγος και ένας κομπιουτεράς.
Ξαφνικά το αμάξι χάλασε.
Και ο ηλεκτρολόγος:
- Φταίνε τα ηλεκτρικά!
Ο Μηχανολόγος:
- Το πρόβλημα είναι μηχανολογικό!
Και ο κομπιουτεράς:
- Εγώ λέω να βγούμε και να ξαναμπούμε, μήπως τρέξει!




Τυχαίο ανέκδοτο

Γιατί ο Ε.Τ. είναι καλύτερος από έναν άντρα;

Γιατί ο Ε.Τ. είναι καλύτερος από έναν άντρα;
Ο Ε.Τ. τουλάχιστον, τηλεφώνησε σπίτι του...