- Τι κάνετε εδώ παιδιά;- Παίζουμε τους αρρώστους.- Καλά, και τι κάνει η Αννα πάνω στην ντουλάπα;- Ήταν αδύνατη και την στείλαμε στο βουνό για διακοπές...
Μαρία: Γιάννη μου, τι σκέφτεσαι;Γιάννης: Ό,τι και συ, μωρό μου.Μαρία: Α, να χαθείς, κρύε!