Λέει ο ασθενής στον οφθαλμίατρο:- Γιατρέ μου, πάσχω από αχρωματοψία.Και ο γιατρός:- Μην ανησυχείτε. Η θεραπεία είναι εύκολη. Θα σας γράψω δύο χάπια. Θα παίρνετε το πράσινο χάπι το πρωί και το κόκκινο το βράδυ.
- Τι γίνεται ένα smart όταν πέσει πάνω σε μια ΝΤΑΛΙΚΑ;- Fiat PUNDO.