Στις 3:00 η ώρα τα ξημερώματα χτυπάει το τηλέφωνο στο σπίτι ενός ζαχαροπλάστη.
- Εμπρός; Ποιος είναι; ρωτάει νυσταγμένος ο ζαχαροπλάστης.
-Δε μου λέτε σας παρακαλώ, τι ώρα ανοίγετε το μαγαζί το πρωί;
- Στις οχτώ, απαντάει ο ζαχαροπλάστης. Θέλετε κάτι;
- Ναι, να μη με ξεχάσετε μιαμ..μιαμ..σλουρπ, απαντάει ο άγνωστος και κλείνει το τηλέφωνο.
Δεν πέρασε πολλή ώρα και να το τηλέφωνο ξαναχτυπάει.
- Ποιος είναι πάλι ρωτάει φανερά εκνευρισμένος ο ζαχαροπλάστης.
- Εγώ είμαι πάλι, απαντάει ο άγνωστος, μη με ξεχάσεις το πρωί..μιαμ..μιαμ..σλούρπ.
- Σου δίνω το λόγο μου ότι θα είσαι ο πρώτος που θα μπεις το πρωί στο μαγαζί, απαντάει καθησυχαστικά ο ζαχαροπλάστης μπας και ξεφορτωθεί το νυχτερινό μπελά.
- ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΠΩ...ΜΙΑΜ..ΜΙΑΜ...ΝΑ ΒΓΩ ΘΕΛΩ!!!
Πάει ένας τυπάς στο μπαρ στεναχωρημένος και λέει στον μπάρμαν.
- Βάλε ρε φίλε, 5-6 ποτάκια, να σου πώ τί έχω.
Τα βάζει ο μπάρμαν.
- Τί έχεις ρε φίλε;
- Βάλε ακόμα 3-4 ποτάκια να σου πώ τί έχω.
Ξαναβάζει ο μπάρμαν.
- Τώρα θα μου πεις τί έχεις;
- Μόνο 5 ευρώ!