Ένας χειρούργος ήταν πολύ αφηρημένος . Έτσι σε μια εγχείρηση σκωληκοειδίτιδας ξέχασε το νυστέρι του μέσα στην κοιλιά του αρρώστου . Χρειάστηκε να κάνει μια δεύτερη εγχείρηση , για να βγάλει το ξεχασμένο εργαλείο . Για κακή τύχη όμως του αρρώστου και στη δεύτερη εγχείρηση ο χειρούργος ξέχασε μέσα του ένα γάντι ! Έτσι χρειάστηκε και τρίτη εγχείρηση .
Μόλις όμως ο χειρουργημένος συνήλθε , είδε το χειρούργο να μπαίνει στο δωμάτιό του και να ρωτάει :
- Μήπως είδατε την ομπρέλα μου ; Δεν μπορώ να θυμηθώ πού την έχω αφήσει .
- Γιατρέ , ψιθύρισε έντρομος ο άρρωστος , ξέρω πως τελικά θα ψάξετε να τη βρείτε στην κοιλιά μου . Θα σας παρακαλέσω λοιπόν , αντί να με ξαναράψετε να μου βάλετε για καλό και για κακό ένα φερμουάρ !
Ήταν ένα μυρμήγκι και ένας ελέφαντας και ήθελαν να πάνε σινεμά όμως είχαν εισιτήριο για ένα άτομο και έτσι κάποιος από τους δυο έπρεπε να μπει λαθραία. Το μυρμήγκι αποφάσισε να κρυφτεί μέσα στο αυτί του ελέφαντα όμως τους είδαν. Έπειτα το μυρμήγκι αποφάσισε να κρύψει τον ελέφαντα σε ένα αλουμινόχαρτο και όταν το ρώτησαν τι είναι αυτό, το μυρμήγκι απάντησε:
- "Το σάντουιτς μου."