Συζητούν δύο παντρεμένοι: - "Εμένα η γυναίκα μου, είναι ένας άγγελος", λέει ο πρώτος. - "Αρε τυχεράκια", απαντά ο δεύτερος. "Εμένα ζει ακόμη."
-Πως θα φωνάζουν οι Αθηναίοι την Ντόρα στο τέλος της τετραετίας;Γαιδόρα!!!