Η δασκάλα λέει στον Τοτό:
- Τοτέ κλείνε μου την φράση "δεν έχω μολύβι".
- Μάλιστα κυρία. Δεν έχω μολύβι, δεν έχεις μολύβι, δεν έχει μολύβι, δεν έχουμε μολύβι, δεν έχετε μολύβι, δεν έχουνε μολύβι. Μα καλά κυρία, ποιος πήρε όλα τα μολύβια;;;;;;;;;;
Μια μέρα ένας δάσκαλος δείχνει στο Γιώργο το γράμμα έψιλον {ε} και τον ρωτά:
-Αυτό που βλέπεις τι είναι Γιώργο;
-Αυτό είναι το γράμμα έψιλον.
Ο δάσκαλος αναποδογυρίζει το έψιλον και το κάνει τρία {3} και πάλι ρωτά.
-Γιώργο αυτό που βλέπεις τώρα τι είναι;
-Έψιλον του απαντά ο Γιώργος.
-Λάθος, του λέει ο δάσκαλος, δεν είναι έψιλον αλλά τρία {3}.
Ο Γιώργος πεισματώνει και υποστηρίζει ότι είναι έψιλον και λέει στο δάσκαλο
-Δάσκαλε, εγώ ή στην ανατολή κοιτάζω ή στη δύση κοιτάζω πάλι ο Γιώργος δεν είμαι.