Πως λέγεται ο θείος του Hλία;- Hλίθιος!- Όποιος έχει την μύγα......Να την φέρει πίσω!!!
-Τι γίνεται ρε μεγάλε θα πάμε το βράδυ για ποτό; -Δεν γίνεται να έρθω. -Γιατί δεν γίνεται; -Γιατί αύριο έχω γύρισμα!!!!