Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Ο Ραλίστας

Πάει ένας τύπος στο συνεργείο για κάποια βλάβη που έχει στο αυτοκίνητό του. Βρίσκει τον μάστορα ελεύθερο και τον ρωτάει:
- Ρε μάστορα έχω ένα πρόβλημα
- Τι πρόβλημα; του απαντάει αυτός
- Να, καθώς πηγαίνω στην Εθνική Οδό με 220 χιλιόμετρα, στο πίσω παρμπρίζ ακούω ένα Τακ, Τακ, Τακ...
Και ο μάστορας του απαντά:
- Δεν είναι τίποτα. Ο χάρος σε προειδοποιεί να ελαττώσεις ταχύτητα.




Τυχαίο ανέκδοτο

Η Σωτηρία

- Τι είναι 10 δικηγόροι στον πάτο της θάλασσας;;;
- Pollution!


- Τι είναι όλοι οι δικηγόροι στον πάτο της θάλασσας;
- Solution!