Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Ο πυροσβέστης

Σε ένα καφενείο ένα πρωί μπαίνει ένας τύπος και κάθεται σε ένα γωνιακό τραπεζάκι. Μετά απο λίγο έρχεται ο σερβιτόρος.
- Τι θα πάρετε κύριε;
- Ακουσε με προσεχτικά! Θέλω έναν ελληνικό ο οποίος από τη μέση και κάτω να είναι ζεστός και μέτριος, και από τη μέση και πάνω να είναι κρύος.
- Μήπως είσαι πυροσβέστης; ρωτάει ο σερβιτόρος.
- Ναι! Πώς το κατάλαβες;
- Από τη στολή!




Τυχαίο ανέκδοτο

Μια φορά...

- Μια φορά ήταν δυό, έφυγε ο ένας και δεν έμεινε κανένας!!
- Γιατί;;;
- Γιατί ο άλλος ήταν χαμένο κορμί!