Ένας ψευδός βρίσκει στην Ομόνοια ένα ψόφιο άλογο με άπειρες μύγες πάνω του. Τρελάθηκε ο άνθρωπος και καλεί το αστυνομικό τμήμα σε έξαλλη κατάσταση.
- Πρώτο Αστυνομικό Τμήμα Αθηνών, λέγετε... απαντάει ο μπάτσος.
- Βββββββρρρήκα έεεεεεεεενα ψψψψψόφιο άλλλογο στην οδό Παπαπαπαπαπαπαπαπαπα.......
- Παπάφη, λέει ο μπάτσος.
- Όοοοοχι, στην οδό Παπαπαπαπαπαπαπα........
- Παπάφη, ξαναλέει ο μπάτσος.
- Όοοοχι, στην οδό Παπαπαπα........
- Παπάρια, λέει ο μπάτσος και το κλείνει αγανακτισμένος.
Μετά μισό λεπτό ξαναπαίρνει τηλέφωνο ο ψευδός και ξαναλέει τα ίδια χωρίς να μπορεί να πει την οδό.
- Παπαδιά, ξαναλέει θυμωμένος ο μπάτσος!
Περνάει 1 ώρα, 2 ώρες, 3,4,5 και ξαναπαίρνει τηλέφωνο ο ψευδός, ξαναλέει το ίδιο σκηνικό και καταλήγει...
- Βρήκα ένα ψόφιο άλογο στην οδό Παπαπαπαπαπαπαπαπαπαπα......!!!!!!
- Παπάφη, λέει ξανά ο ίδιος μπάτσος.
- Λέει και ο ψευδός...Πέεεεεντε ώωωωρες έκανα να το πάω εκεί!!!!!
Γυναίκα μπαίνει σε φαρμακείο και ζητάει δηλητήριο.
- Κυρία μου, τι το θέλετε το αρσενικό...;;; ρώταει ο φαρμακοποιός.
- Να σκοτώσω τον άνδρα μου.
- Μα τι λετε κυρια,μου ? Δεν μπορώ να σας πουλήσω αρσενικό για να σκοτώσετε έναν άνθρωπο!
Τότε η κυρία βγάζει από την τσάντα της μια φωτογραφία όπου ο άνδρας της έχει την γυναίκα του φαρμακοποιού στα τέσσερα.
Ο φαρμακοποιός παίρνει την φωτογραφία στα χέρια του, την κοιτά και απαντά:
- Τωρα μαλιστα... Δεν μου ειπατε ότι έχετε συνταγή!!!