Πάει ένας γέρος στο γιατρό και του λέει :Γιατρέ πονείμε ο ζερβός μου πόδας ήντα νάχω ;
Τον εξετάζει ο γιατρός και του λέει : Πράμα δεν έεις μπάρμπα μα από την ηλικία είναι .
- Ε και γιάντα δε με πονεί και ο δεξός ήντα σόκαιροι δεν είναι ;
Μπαίνει ένας σκελετός σε ένα μπαρ και λέει:
- Φέρε μου μία μπύρα και ένα σφουγγαρόπανο...