Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Ο πιο καλός γιος

Δυο κύριοι συζητούν στο τρένο.
- Έχετε παιδιά; ρωτάει ο ένας.
- Μάλιστα, έναν γιο, απαντάει ο άλλος.
- Καπνίζει;
- Δεν έχει βάλει τσιγάρο στο στόμα του.
- Καλό αυτό. Πηγαίνει στο καφενείο;
- Ουδέποτε έχει πατήσει.
- Μπράβο του! Ξενυχτάει;
- Όχι. Κοιμάται αμέσως μετά από το βραδινό φαγητό.
- Υπέροχος χαρακτήρας. Τι ηλικία έχει;
- Δύο μηνών...




Τυχαίο ανέκδοτο

Ζακια

Γιατί τα πρεζακια όταν παίζουν μπάλα δεν κάνουν πασσες ?

Γιατί τους αρέσει να σουτάρουν…