Στην αυλή του σχολείου, τρία παιδιά συζητάνε για τη... μεγαλοσύνη των μπαμπάδων τους και τα κατορθώματά τους.
- Ο μπαμπάς μου, λέει το ένα, είναι τόσο γρήγορος, που πετάει ένα βέλος με το τόξο του κι αρχίζει να τρέχει και φτάνει στο στόχο πριν απ το βέλος.
- Αυτό δεν είναι τίποτα, λέει το δεύτερο. Ο δικός μου ο μπαμπάς είναι κυνηγός. Πυροβολεί με την καραμπίνα του και αρχίζει να τρέχει προς το θήραμα και το φτάνει πριν το χτυπήσουν τα σκάγια.
- Ο δικός μου ο μπαμπάς είναι πιο γρήγορος απ όλους. Είναι δημόσιος υπάλληλος και σχολάει στις 3:30, αλλά είναι σπίτι απ τις τρεις παρά τέταρτο.
Πάει η μαμά και ο μικρός Γιαννάκης στον οδοντίατρο και εκεί που τον εξέταζε ο γιατρός λέει η μαμά:
- Aνοιξέ Γιαννάκη μου το στόμα σου να σε εξετάσει ο γιατρός!
Τίποτα ο Γιαννάκης! Η μαμά συνεχίζει:
- Aνοιξέ Γιαννάκη μου το στόμα σου να βγάλει ο γιατρός τα δάχτυλα του από μέσα!