Ο Πέτρος και ο παππούς του ήθελαν να πάνε στη Θεσσαλονίκη με λεωφορείο. O παππούς είπε στον Πέτρο:
-Πήγαινε δες πότε φεύγει το λεωφορείο.
Mετά από λίγο γυρίζει ο Πέτρος. Τον ρωτάει ο παππούς του:
-Πότε φεύγει το λεωφορείο;
-Στις 8.
-Μα έχει φύγει.
-Περίμενα να φύγει για να σιγουρευτώ.
Είναι η μαμά στην παραλία με το μικρό αγοράκι της.
Το παιδάκι κάτι θέλει, αλλά η μαμά δεν του κάνει το χατήρι και αυτό κλαίει συνέχεια.
Μετά από κάμποση ώρα επεμβαίνει ένας τύπος:
- Να σας πω, γιατί δεν του κάνετε το χατίρι; Δεν είναι σωστό να κλαίει το παιδί τόση ώρα...
- Μα καλά, πώς μιλάτε χωρίς να ξέρετε; λέει η μαμά εκνευρισμένη. Ξέρετε τί θέλει; Έσκαψε μία τρύπα και θέλει να την πάρουμε μαζί μας σπίτι...