Τι λένε οι ξένες ομάδες όταν δεν παίζει ο Παναθηναϊκός στο UEFA;
NO P.A.O.,... NO PARTY!!!!!
Ο ιρακινός μεγαλογιατρός μαζεύει τους σωσίες του Σαντάμ...
- Κύριοι, έχω να σας πω καλά και κακά νέα! Τα καλά νέα είναι ότι ο Σαντάμ ζει!
Τα κακά νέα είναι ότι... έχασε το ένα του χέρι!