Ενώ ανεβαίνει ένα βουνό, ένας ορειβάτης χάνει το κράτημα του και γλιστράει σε έναν απότομο βράχο. Ευτυχώς καταφέρνει να σταματήσει ακριβώς στην άκρη ενός γκρεμού. Αδυνατώντας να ανεβεί με τις δικές του δυνάμεις, αρχίζει να φωνάζει.
- Βοήθεια! Είναι κανείς εκεί;
Απο ψηλά μια δυνατή φωνή απαντά:
- Είμαι εγώ.
- Μα δε σε βλέπω... Ποιός είσαι; ρωτάει ο ορειβάτης.
- Είμαι ο Θεός. Έχε πίστη και κάνε ό,τι σου λέω, άρχισε να πέφτεις στον γκρεμό και θα στείλω δυο αγγέλους να σε πιάσουν στον αέρα.
Ο ορειβάτης μένει άφωνος για λίγο και μετά απο λίγο φωνάζει:
- Υπάρχει κανένας άλλος;
Ήταν σε ένα ζωολογικό κήπο ένα κανγκουρό το οποίο όλο το έσκαγε.
Οι υπεύθυνοι του ζωολογικού σκέφτηκαν να υψώσουν το δίχτυ από τα 5 μέτρα που
ήταν στα 10.
Έτσι το κανγκουρό θα έμενε στο κλουβί του.
Την άλλη μέρα το κανγκουρό να το δίπλα στο κλουβί με τους ελέφαντες.
Το κυνηγάνε, το πιάνουν και βάλτο πάλι μέσα.
Το σύρμα τώρα 20 μέτρα.
Την άλλη μέρα το κανγκουρό να το δίπλα στο κλουβί με τους ελέφαντες.
Το κυνηγάνε, το πιάνουν και βάλτο πάλι μέσα.
Το σύρμα τώρα 40 μέτρα.
Την άλλη μέρα το κανγκουρό να το δίπλα στο κλουβί με τους ελέφαντες.
Το κυνηγάνε, το πιάνουν και βάλτο πάλι μέσα.
Αυτό συνεχιζόταν κάθε μέρα. Το σύρμα είχε φτάσει τα 200 μέτρα.
Το καγκουρό φυσικά το έσκασε πάλι και να το πάλι δίπλα από τους ελέφαντες.
Ένας ελέφαντας λοιπόν το ρωτάει.
-Δε μας λες πόσα μέτρα πρέπει να είναι το σύρμα για να μη το σκάσεις;
Και το καγκουρό:
-Δε πάνε το βάλουν στα 20 χιλιόμετρα, εγώ αν δεν κλείσουν τη πόρτα θα το
σκάω.