Ένας μαθητής ρωτάει τον δάσκαλο του : Κύριε , αφού η γη περιστρέφεται , πως δεν πέφτουν οι άνθρωποι όταν γυρίζει ανάποδα ;
Τους κρατάει ο νόμος της βαρύτητας , εξηγεί ο δάσκαλος .
Καλά και πριν ψηφιστεί αυτός ο νόμος ποιος τους κρατούσε ;
Η δασκάλα ζητάει από τους μαθητές να γράψουν για κάτι πολύ ασυνήθιστο που τους συνέβη πρόσφατα. Και μετά, ένας ένας, το διαβάζουν. Έρχεται και η σειρά του Τοτού:
- Την περασμένη βδομάδα ο μπαμπάς μου έπεσε μέσα στο πηγάδι που έχουμε στον κήπο.
Δασκάλα:
- Χριστός κι Απόστολος! Ελπίζω να είναι καλά!
- Μάλλον είναι... Από χθες σταμάτησε να ζητάει βοήθεια.