Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Ο νέος επαγγελματίας

Ένας νέος επαγγελματίας ξεκινάει μια επιχείρηση. Νοικιάζει ένα ισόγειο, με καλή θέα και πιάτσα, γωνιακό, το επιπλώνει με αντίκες έπιπλα γραφείου, καινούργιο υπολογιστή κλπ., και κάθεται και καμαρώνει...
Εκεί που καθόταν βλέπει κάποιον στην βιτρίνα. Πιάνει το τηλέφωνο και ανακατεύοντας πολλά χαρτιά επάνω στο γραφείο του κάνει πως μιλάει με κάποιον πελάτη, για μια παραγγελία δεκάδων εκατομμυρίων.
Έρχεται μέσα ο απ έξω, φθάνει στο γραφείο του "Επαγγελματία" και περιμένει, περιμένει, περιμένει...
Όταν με το καλό ο "Επαγγελματίας" κλείνει την υποτιθέμενη παραγγελία, κατεβάζει το ακουστικό, και λέει:
-Σε τι μπορώ να σας βοηθήσω;
Και ο τύπος:
-Είμαι από την τηλεφωνική εταιρεία, ήρθα να συνδέσω το τηλέφωνο!




Τυχαίο ανέκδοτο

Ο Κωστάκης και η μερέντα.

Ο μπαμπάς θέλει να κουτουπώσει την μαμά αλλά θα το καταλάβει ο Κωστάκης.
Τι να κάνει λοιπόν σκέφτεται και του έρχεται μια ιδέα.
-Κωστάκη θέλεις μια φέτα ψωμί να τη φας στο μπαλκόνι;
Όχι...λέει με νεύρα ο Κωστάκης.
-Θέλεις μια φρατζόλα και όλο το κουτί να τα φας έξω;
Όχι είπα!! Λέει και πάλι..
-Θέλεις να παίξουμε ένα παιχνίδι;
Ναι λέει με χαρά...βαρέθηκα να κάθομαι.
-Ωραία τότε θα βγεις στο μπαλκόνι και όταν σε ρωτάω τι βλέπεις θα μου απαντάς και εάν είναι αλήθεια θα σου δίνω ένα ευρο.
Α-λλά θα σου τα δώσω όλα μαζί στο τέλος
Εντάξει μπαμπά.
Πάει ο Κωστάκης στο μπαλκόνι και ο μπαμπάς αρχίζει το κουτούπωμα
-Κάποια στιγμή τον Ρώτα...τι βλέπεις έξω;
Περνά ένα κόκκινο αμάξι μπαμπά.
-Μπράβο Κωστάκη μετά θα σου δώσω ένα ευρο.
Συνεχίζεται το κουτούπωμα και ξαναρωτά.
-Τι βλέπεις έξω;
Περνά μια γιαγιά μπαμπά.
-Μπράβο Κωστάκη.
-Μετά από λίγο ...τι βλέπεις έξω;
Ο κύριος Γιώργος κουτουπώνει την κύρια Μαρία απέναντι.!!
-Τι; Βλέπει τέτοια πράματα το παιδί μου!! Τρέχει έξω ο μπαμπάς, κοιτάει και λέει.
-Μα καλά αφού είναι κλειστά τα παράθυρα πως το κατάλαβες;
Καλά ρε μπαμπά δεν βλέπεις την Τιτίκα στο μπαλκόνι που τρώει μερέντα!.