Ο Μπόμπος ρωτάει την θεια του:
- Γιατί έχουν φτερά τα πουλιά;
Γιατί αν δεν είχαν θα ήταν πολύ άσχημα.
-Τότε γιατί δεν βάζεις και εσύ φτερά;;;
Ενα διώροφο λεωφορείο ξεκινάει από την Θεσσαλονίκη για Αθήνα.
Στο δρόμο το σταματάει ένας τροχονόμος για να το ελέγξει.
Ζητάει από τον οδηγό να του δώσει τα έγγραφα του.
Ο οδηγός πράγματι του τα δίνει.
Αφού ο τροχονόμος τα ελέγχει, τον ρωτάει που πηγαίνει:
- Στην Αθήνα, λέει ο οδηγός.
- Α, και το επάνω που πηγαίνει;