Άφησε ο Μπέκαμ τούτο τον κόσμο (ζωή να έχει το παλληκάρι,μα
έτσι λέει το ανέκδοτο)και πήγε στον ουρανό. Χτυπάει την πόρτα
του παραδείσου και βγαίνει ο Άγιος Πέτρος.
-Καλώς τον,του λέει, ποιός είσαι, τέκνον μου;
-Ο Μπέκαμ, άγιε του θεού...
-Ο Μπέκαμ; Άντε ρε παιδάκι μου, έμπα γρήγορα κι ετοιμάσου να
μας βοηθήσεις... χάνουν οι άγγελοι στο ματς,τρία-μηδέν, απ τους
διαβόλους...
Ήταν κάποτε φυλακισμένοι ένας λεπρός και ένας χασικλής στο ίδιο κελί.
Μία μέρα ο λεπρός άρχισε να ξύνει το πόδι του. Ξύσε, ξύσε, το έβγαλε το πόδι, και τι να το κάνει, το πέταξε από το παράθυρο.
Μετά έξυσε και το άλλο πόδι και το αριστερό χέρι, πέσανε και αυτά, και τα πέταξε κι αυτά από το παράθυρο.
Τότε ο χασικλής που κάπνιζε παραδίπλα ήρεμος και ζαλισμένος, λέει ξερά:
- Τι γίνεται ρε φίλε; Την κάνουμε σιγά, σιγά;