Η δασκάλα του Τοτού λεεί στον Τοτό:
-Αυτή είναι η πιο άχρηστη έκθεση που έχω δίαβάσει ,θα το πω στον μπαμπά σου.
-Καλά θα κάνετε.Ο μπαμπάς μου το έγραψε λεεί ο Τοτός!!!
- Γιατρέ, έχω ένα πρόβλημα. Κάθε βράδυ ξυπνάω κάθε μια ώρα γιατί κατουριέμαι. Τί να κάνω;
- Να πίνεις υπνωτικά για να μην ξυπνάς!