Κατεβαίνουν δυο εξωγήινοι στην γη αναζητώντας έναν Μιχάλη! Περνάνε λοιπόν από το πρώτο σπίτι και ρωτάνε :
-Σε λένε Μιχάλη ?
-Όχι! απαντάει αυτός !
Τον τρώνε !
Πάνε στο επόμενο σπίτι και ρωτάνε:
-Σε λένε Μιχάλη?
-Όχι! Απαντάει αυτός!
Τον τρώνε!
Αυτό συνεχίστηκε για πολύ ώρα ώσπου έφαγαν όλον τον κόσμο και πάνε στο τελευταίο σπίτι στον κόσμο που δεν είχαν πάει να ρωτήσουν!
-Σε λένε Μιχάλη? Ρωτάνε οι εξωγήινοι!
-Ναι! Απαντάει αυτός !
-Έλα ρε Μιχάλη, φάγαμε όλο τον κόσμο να σε βρούμε…!
Μπαίνει ένας μέσα σε ένα μπαρ..
"Μια μπύρα παρακαλώ", λέει στον μπάρμαν. Εκείνος του την φέρνει, και την ακουμπάει στο μπαρ.
Ο τύπος όμως βρίσκει έναν γνωστό, και πιάνει την κουβέντα.
Ξαφνικά, βλέπει μια μαϊμού να κατουράει μέσα στο ποτήρι του..
"Εεε, μπάρμαν ποιανού είναι αυτή η μαϊμού; κατούρησε μέσα στο ποτήρι με την μπύρα μου.."
"Α, δεν είναι δική μου, είναι του πιανίστα",
απαντάει ο μπάρμαν.
Όποτε και εκείνος σηκώνεται και πάει τσαμπουκαλεμένος στον πιανίστα και του λέει:
"Η μαϊμού σου, μου κατουράει την μπύρα, το ξέρεις;"
"Όχι ",του απαντάει ο πιανίστας, " ΑΛΛΑ ΑΝ ΜΟΥ ΤΟ ΣΦΥΡΙΞΕΙΣ ΘΑ ΣΤΟ ΠΑΙΞΩ!!!!!"