Περπατάγαν ο Γιωρίκας και ο Κωστίκας, και ξαφνικά ο Κωστίκας πέφτει σε μία τρύπα.
Του φωνάζει ο Γιωρίκας:
- Ε, Κωστίκα έσπασες κανένα πόδι;;;
- Όχιιιιιιι....
- Κανένα χέρι;
- Όχιιιιιιι....
- Το κεφάλι;
- Όχιιιιιιι....
- Ε, τότε τί;
- Πέφτω ακόμαααααααα.....
Μπαίνει ένα άλογο σε ένα μπαρ και αρχίζει να βρίζει όλους τους πελάτες.
- Σιγά ρε φίλε, λέει ο μπάρμαν. Θέλεις να αρχίσουμε να σε βρίζουμε και εμείς; Ποιός νομίζεις ότι είσαι και βρίζεις έτσι;
- Αλλο 'γω!