Ήταν η οικογένεια του Καραμανλή και ταξίδευε πάνω από την Ελλάδα με ένα αεροπλάνο, τότε λέει ο Καραμανλής θα πετάξω ένα Ευρώ και αυτός που θα το βρει θα γίνει ευτυχισμένος, μετά λέει η Νατάσσα εγώ θα πετάξω δυο Ευρώ και οποίος τα βρει θα γίνει ευτυχισμένος, .μετά λένε και τα μωρά, εμείς θα πετάξουμε πέντε Ευρώ και οποίος τα βρει θα γίνει ευτυχισμένος. Τότε λέει και ο πιλότος, γιατί δεν πετάμε εσάς κύριε Καραμανλή να γίνει όλοι η Ελλάδα ευτυχισμένη!
Ήταν μια επιτροπή , τα παλιά χρόνια , που γυρνάγανε από γειτονιά σε γειτονιά και ρωτάγανε ποιος κάνει κουμάντο στο κάθε σπίτι . Ανάλογα με την απάντηση , έδιναν κι ένα δώρο . Αν έκανε ο άντρας κουμάντο έδιναν ένα άλογο και μια κότα αν η γυναίκα είχε το πάνω χέρι !
Στο πρώτο σπίτι :
- Ποιος κάνει εδώ κουμάντο ;
- Ξέρετε , χμ ... η γυναίκα μου ασχολείται περισσότερο ...
- Καλά , πάρε μια κότα !
Στο δεύτερο σπίτι :
- Ποιος κάνει εδώ κουμάντο ;
- Εγώ ( λέει η γυναίκα ) !
- Μπράβο , πάρε μια κότα !
Στο τρίτο σπίτι βγαίνει ένας άντρας , θεόρατος .
- Ποιος κάνει κουμάντο εδώ ;
- ΤΙ ΠΟΙΟΣ ; εμένα δεν με βλέπεις ; εγώ κάνω κουμάντο !
- Πολύ ωραία , έχετε κερδίσει ένα άλογο ! Τι χρώμα το θέλετε ;
- Γυναίκα , γυναίκα , τι χρώμα να πάρουμε το άλογο ;