Μιλάν στην τάξη για την εκκλησία και ρωτάει η κυρία τα παιδιά αν έχουν δει κάλογερο.
Πετάγεται ο Τοτος και λέει:
- Εγώ κυρία, έχω δει, έχουμε σπίτι μας!
- Τον φιλοξενείτε;
- Όχι! Κρεμάμε τα μπουφάν.
Ήταν ένας Κύπριος, και πήγε για φαγητό στα goodys. Πλησιάζει έναν υπάλληλο και του λέει:
- Θα ήθελαν ψωμίν και τυρίν.
- Καλά, του λέει ο υπάλληλος, δεν μπορείτε εσείς οι Κύπριοι να μιλήσετε χωρίς να βάζετε το "ν" στο τέλος κάθε λέξης;
- Μπορούμε.
- Ε, τότε κάντο.
- Ωραία. Θα ήθελα μέσα να έχει ζαμπό και μπέικο.