Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Ο Ινδός , ο Αμερικανός και ο Έλληνας στην Κόλαση...

Βρέθηκαν μια μέρα στη Κόλαση ένας Έλληνας , ένας Αμερικανός και ένας Ινδός. Τους συναντάει ο Διάβολος και τους λέει. Σε όλους που έρχονται εδώ δίνω μία ευκαιρία να μεταφερθούν στο Παράδεισο. Και βγάζει ένα τεράστιο μαστίγιο λέγοντας : « όποιος θα αντέξει τρία χτυπήματα χωρίς να φωνάξει φεύγει στον Παράδεισο, μπορείτε να χρησιμοποιείτε για ασπίδα ότι θέλετε.
Πρώτος βγαίνει ο Αμερικανός.
Τι θα έχεις για ασπίδα; Ρωτάει ο Διάβολος.
Ο Αμερικανός σηκώνει μια τεράστια πέτρα και λέει «είμαι έτοιμος».
Σηκώνει ο Σατανάς το μαστίγιο, χτυπάει μια φεύγει η πέτρα, χτυπάει δεύτερη. φωνάζει σαν τρελός ο αμερικάνος.
Επόμενος, λέει ο Σατανάς .
Βγαίνει ο Ινδός.
Τι θα έχεις για ασπίδα;
Τίποτα! -λέει ο Ινδός-80 χρόνια γιόγκα έκανα και δεν νιώθω πόνο σωματικό ποτέ!
Πρώτο χτύπημα. Ο Ινδός «σσσσσσσς»
Δεύτερο χτύπημα. Ο Ινδός «σσσσσσς»
Τρίτο χτύπημα. Ο Ινδός «σσσσσς»
« Α να πάρει!!!» κάνει ο Διάβολος «πρώτη φορά αντέχει κάποιος τρία χτυπήματα. Λοιπόν λέει είσαι ελεύθερος να πας στον παράδεισο.»
ΟΧΙ, λέει ο Ινδός, θέλω να μείνω και να δω. Σε όλα τα ανέκδοτα ο Έλληνας την βγάζει καθαρή, θέλω να δω τώρα πώς θα ξεμπερδέψει!
Εντάξει, μείνε. Λοιπόν τι θα χρησιμοποιήσεις για ασπίδα; Ρωτάει τον Έλληνα ο Διάβολος.
Και απαντάει ο δικός μας : «Ε ΤΙ, ΤΙ, ΤΟΝ ΙΝΔΟ ΦΥΣΙΚΑ!»




Τυχαίο ανέκδοτο

Τα καροτάκια

Μια μέρα ένα κουνελάκι που το έλεγαν Ρίκο, πήγε σε ένα μαγαζί και ρώτησε:
- "Καροτάκια έχετε;"
- "Έχουμε Καροτάκια!" απάντησε ο καταστηματάρχης.
Την άλλη μέρα ο Ρίκος ξαναπήγε στο ίδιο μαγαζί και ρώτησε:
- "Καροτάκια έχετε;"
- "Ναι, έχουμε!"
Αυτό συνεχιζόταν για μια βδομάδα ώσπου τελικά ο καταστηματάρχης δεν άντεξε άλλο και του είπε:
- "Ναι, Καροτάκια έχουμε, αλλά αν ξανάρθεις και με ρωτήσεις αν έχουμε Καροτάκια θα σου κόψω τα πόδια με ένα μαχαίρι!"
Έτσι, την άλλη μέρα ξαναπάει στο μαγαζί και ρωτάει:
- "Μαχαιράκια έχετε;"
- "Όχι, δεν έχουμε!"
- "Καροτάκια έχετε;"