Δημοσιογράφος: Κύριε Γκάντι, τι γνώμη έχετε για τον Δυτικό Πολιτισμό;Γκάντι: Νομίζω ότι θα ήταν μια πολύ καλή ιδέα.
- Πώς λέγεται το ελατήριο στα γιαπωνέζικα;- Τοϊονκκ!!!!!!!!!!!!!