Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Ο εγωιστής

Δυο φίλοι μάλωσαν άσχημα για ακόμα μια φορά.
«Δεν σε ξαναμιλώ τέρμα ως εδώ,» λέει ο ένας. «Είμαι εγωιστής εγώ, εσύ μια εγώ εκατό, για να καταλάβεις πόσο είμαι μονό αυτό θα σου πω δέκα μέρες πονούσε ο φρονιμίτης μου υπέφερα πάω στον οδοντογιατρό τον δείχνω και του λέω άστον αυτόν και βγάλε όλα τα άλλα δόντια μου από εγωισμό ρε κατάλαβες!»
«Χμμ,» κάνει ο άλλος, «Εγώ ρε σιγά το πρίμα εγώ να δεις εγωισμό πόσα χρόνια είμαι παντρεμένος;» 26 λέει ο άλλος «Στο γάμο μου ήσουν θυμάσαι την φασαρία που έκανα γιατί η γυναίκα μου με πάτησε το πόδι; «Αν θυμάμαι…» λέει ο άλλος. «Από την στιγμή εκείνη ούτε την μίλησα ούτε την ακούμπησα καθόλου.» καλά λέει ο άλλος 4 παΐδια κάνατε πως; «Από εγωισμό δεν ρωτάω με ποιον ...»




Τυχαίο ανέκδοτο

Να πάρει, αστόχησα!

Παίζουν δύο τύποι γκόλφ.
Χτυπάει το μπαλάκι ο ένας και λέει:
- Φτου να πάρει, αστόχησα!
- Μην λές κακιές λέξεις, λέει ο άλλος. Θα ρίξει ο θεός κεραυνό να σε κάψει.
Συνεχίζουν το παιχνίδι, και μετά από λίγο πάλι τα ίδια:
- Φτου να πάρει! Αστόχησα!
- Μην λές κακιές λέξεις, λέει ο άλλος. Θα ρίξει ο θεός κεραυνό να σε κάψει.
Εκείνη την ώρα πέφτει ένας κεραυνός αλλά δεν χτυπάει τον βλάστημο, χτυπάει τον φίλο του!
Και ακούγεται μια φωνή:
- Φτου να πάρει, αστόχησα!