Πως λέγεται στα βραζιλιάνικα ο νυσταγμένος;ΣΑΝΤΗΝΥΣΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ!!!
Φοβάμαι μήπως μια μέρα με αφήσουν όλοι και μείνουν μόνοι τους!!!