Γιατί η Nέα Δημοκρατία βγήκε πρώτη στις εκλογές;- Γιατί ήταν ντοπαρισμένη!
Είδες τι παθαίνεις σφίξε-σφίξε το ζωνάρι σου; Καλά να πάθεις!