Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Να πάρει, αστόχησα!

Παίζουν δύο τύποι γκόλφ.
Χτυπάει το μπαλάκι ο ένας και λέει:
- Φτου να πάρει, αστόχησα!
- Μην λές κακιές λέξεις, λέει ο άλλος. Θα ρίξει ο θεός κεραυνό να σε κάψει.
Συνεχίζουν το παιχνίδι, και μετά από λίγο πάλι τα ίδια:
- Φτου να πάρει! Αστόχησα!
- Μην λές κακιές λέξεις, λέει ο άλλος. Θα ρίξει ο θεός κεραυνό να σε κάψει.
Εκείνη την ώρα πέφτει ένας κεραυνός αλλά δεν χτυπάει τον βλάστημο, χτυπάει τον φίλο του!
Και ακούγεται μια φωνή:
- Φτου να πάρει, αστόχησα!




Τυχαίο ανέκδοτο

Το πράσινο άλογο

Μια μέρα, ένας καουμπόη, μπαίνει νευριασμένος σ` ένα σαλούν και φωνάζει:
- "Ποιος έβαψε το άλογό μου πράσινο;"
Δεν παίρνει απάντηση, και ξαναρωτάει:
- "Ποιος έβαψε το άλογό μου πράσινο;"
Σηκώνεται λοιπόν ένας πολύ ψηλός άντρας και με αγριεμένο ύφος του λέει:
- "Εγώ το έβαψα. Γιατί μήπως έχεις κάποιο πρόβλημα;"
Και ο άλλος φοβισμένος απαντάει:
- "Όχι μωρέ, αλλά να, θέλει και δεύτερο χέρι!"