Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Μπερδεύτηκα

Κάποιος περαστικός παίρνει ένα ταξί...Στη διαδρομή ο πελάτης σκουντάει απαλά τον ταξιτζή.Τότε αυτός τρομάζει και κοντεύει να πάθει συγγοπή από το φόβο του. Τότε του λέει ο πελάτης:"Γιατί τρόμαξες";Και απαντάει ο ταξιτζής:"Τόσα χρόνια οδηγώ νεκροφόρα και από τη συνήθεια μου νόμιζα πως ήσουν ο νεκρός!!!




Τυχαίο ανέκδοτο

Μαθηματικά

Δάσκαλος:Γιώργο, αν κόψουμε ένα κομμάτι κρέας στα δύο τι θα πάρουμε;
Μαθητής:Δύο μισά κύριε
Δάσκαλος:Και αν κόψουμε το κάθε μισό στα δύο τι θα πάρουμε;
Μαθητής:Τέσσερα τέταρτα κύριε
Δάσκαλος:Και αν κόψουμε και κάθε τέταρτο στα δύο τι θα πάρουμε;
Μαθητής:Κιμά κύριε......