Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Μισό κιλό φέτα...

Πάει ένας τύπος σ ένα SUPER MARKET και πάει στα τυριά και λέει:
- Φιλαράκι, θέλω μισό κιλό φέτα...
Ο υπάλληλος βάζει..., ζυγίζει... και του λέει:
- Είναι 650(γρ) να το αφήσω;;;
Και ο τύπος του λέει:
- Αστο... και βάλε μισό κιλό.....!!!!!!




Τυχαίο ανέκδοτο

Η γάτα...

Στο μπαρ, ο πελάτης παραγγέλνει το δωδέκατο ποτήρι ουίσκι. - Μα δεν είναι πολλά; του λέει ο μπάρμαν φιλικά. Θα πάθετε τίποτα... - Α, μπα! Εφόσον εξακολουθώ να βλέπω εκεί την γάτα με δυο και όχι με τέσσερα μάτια, δεν υπάρχει ακόμα φόβος. - Μα δεν είναι γάτα, κύριε, είναι η λάμπα του ηλεκτρικού!