Λέει η δασκάλα στον πατέρα του Μάκη. - Έχω να σας πω ένα καλό και ένα κακό νέο για τον γιο σας. - Πείτε μου το κακό πρώτα. - Τον γιο σας στο σχολείο τον φωνάζουν Μαίρη. - Και το καλό;- Βγήκε Μις Απρίλιος.
Ποια είναι η αγαπημένη εκπομπή κάθε φοιτητή;-Το ΟΛΑ 5