Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Μικρός...

- Μικρός, μικρός καλόγερος, παλούκια φορτωμένοςΙ Τι είναι;
το μυρμήγκι!

- Ποιο είναι το άκρον άωτον της υπομονής;
Να καθαρίζεις φασολάκια με γάντια του μποξ!




Τυχαίο ανέκδοτο

Η τιμωρία.....

Λέει ο Τοτός στην δασκάλα του.
- Κυρία,είναι σωστό να σε τιμωρούν για κάτι που δεν έκανες;;;
- Όχι, βέβαια!!!
- Ε, τότε γιατί με τιμωρήσατε που δεν έκανα την εργασία μου;;;;