Μια γυναίκα πάει στην κοινωνική πρόνοια, (ή όπως αλλιώς το λένε, δεν
ξέρω), να πάρει επίδομα πολύτεκνης κι ο υπάλληλος τη ρώτησε:
- Πόσα παιδιά έχετε
- Δέκα! απάντησε αυτή. (Μεσάνυχτα θα είχε από μεθόδους αντισύλληψης!)
- Και τα ονόματά τους;
- Γιώργος, Γιώργος, Γιώργος, Γιώργος, Γιώργος, Γιώργος, Γιώργος,
Γιώργος, Γιώργος και Γιώργος, απάντησε η γυναίκα
- Όλων τα ονόματα είναι Γιώργος; απόρησε ο υπάλληλος. Και πώς τα
φωνάζετε να μαζευτούν στο σπίτι;
- Εύκολο! Απλά φωνάζω «Γιώργο» και μαζεύονται όλα.
- Κι όταν θέλετε να τα βάλετε να φάνε;
- Τότε λέω: «Γιώργο, έλα να φας».
- Κι όταν θέλετε να πείτε σε ένα μόνο απ τα παιδιά να κάνει κάτι;
- Ε, τότε χρησιμοποιώ το επώνυμο!
Ήταν δύο φίλοι που ήθελαν να κάνουν τους έξυπνους πήγαν λοιπών στην παραλία και συμφώνησαν να μιλούν στα αγγλικά.
Ξαφνικά λέει ο Κωστίκας :
-Ρε Γιωρίκα give me the ball!
και ο Γιωρίκας:
-Ποιό μπολ ρε αυτό με τους κεφτέδες;