Η βλάχα κατεβαίνει στην Αθήνα και πάει σ ένα bar .
Κάθεται σε ένα σκαμπό και λέει στο barman :
" Μη βάζεις ίνα κονιάκ ; "
Ο barman την ρωτάει :
" ΜΕΤΑΧΑΣ ; "
Και η βλάχα απαντάει :
" Γιατί σι τρων ; "
Μιά φορά ήταν το Μυαλό, το Ξύλο και ο Δεν Σε Ενδιαφέρει.
Μια μέρα το Ξύλο χάθηκε.
Το Μυαλό περιμένει στο αυτοκίνητο, όσο ο Δεν Σε Ενδιαφέρει πάει να βρει το Ξύλο.
Σε μία στιγμή τον συναντά ένας αστυνομικός και τον ρωτάει:
- Πως σε λένε;
- Δεν Σε Ενδιαφέρει.
Τον ξαναρωτά:
- Πως σε λένε;
- Δεν Σε Ενδιαφέρει.
Ξανά:
- Βρε πως σε λένε;
- Αφού σου είπα, Δεν Σε Ενδιαφέρει.
- Βρε πες μου το όνομα σου τώρα, αν δεν θες ξύλο!!
- Μα αφού αυτό γυρεύω!!
- Πες μου, το μυαλό σου που είναι;
- Είναι μέσα στο αυτοκίνητο και περιμένει!!