Ένας τύπος, τύφλα στο μεθύσι, γυρνάει το βράδυ στο σπίτι του. Λέει σ έναν περαστικό:
-Συγνώμη ρε φίλε. Πόσα καρούμπαλα έχω στο μέτωπο;
Κοιτάει ο άλλος και του λέει:
-3
-Ωραία. ΄Aλλες 2 κολώνες και φτάνω σπίτι μου!
Πηγαίνει ένας στον γιατρό:
- Γιατρέ μου, λέει, πονάω παντού. Αγγίζω το χέρι μου, πονάει. Αγγίζω το πόδι μου, πονάει. Αγγίζω το κεφάλι μου πονάει... Πρέπει να είναι πολύ σοβαρό αυτό που έχω. Είναι πολύ σοβαρή η περίπτωσή μου;
- Ηρεμήστε, λέει ο γιατρός. Δεν έχετε κάτι τόσο τρομερό. Απλώς το δάχτυλό σας είναι σπασμένο!!