-Τι γίνεται ρε μεγάλε θα πάμε το βράδυ για ποτό;
-Δεν γίνεται να έρθω.
-Γιατί δεν γίνεται;
-Γιατί αύριο έχω γύρισμα!!!!
Έρχεται ο στρατηγός στο στρατόπεδο και λέει:
- Πως σε λένε παιδί μου;
- Γιώργο, στρατηγέ μου.
- Τι είναι για σένα η πατρίδα;
- Ε, δεν ξέρω, στρατηγέ μου.
- Πίσω γρήγορα στην θέση σου! Πως σε λένε εσένα;
- Μιχάλη, στρατηγέ μου.
- Τι είναι για σένα η πατρίδα;
- Η μητέρα μου, στρατηγέ μου.
- Μπράβο παιδί μου, πήγαινε στην θέση σου! Πως σε λένε εσένα, παιδί μου;
- Μήτρο.
- Τι είναι για σένα η πατρίδα;
- Η μητέρα του Μιχάλη, στρατηγέ μου!