Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Μεγάλο Σάββατο 2 αρνιά φίλοι

-Τι γίνεται ρε μεγάλε θα πάμε το βράδυ για ποτό;
-Δεν γίνεται να έρθω.
-Γιατί δεν γίνεται;
-Γιατί αύριο έχω γύρισμα!!!!




Τυχαίο ανέκδοτο

ΤΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΝ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΟΥΜΕ...

ΕΝΑ ΦΙΔΙ ΜΕ ΕΝΑ ΣΚΑΝΤΖΟΧΟΙΡΟ;
> ΕΝΑ ΜΕΤΡΟ ΣΥΡΜΑΤΟΠΛΕΓΜΑ