-Τι γίνεται ρε μεγάλε θα πάμε το βράδυ για ποτό; -Δεν γίνεται να έρθω. -Γιατί δεν γίνεται; -Γιατί αύριο έχω γύρισμα!!!!
ΕΝΑ ΦΙΔΙ ΜΕ ΕΝΑ ΣΚΑΝΤΖΟΧΟΙΡΟ; > ΕΝΑ ΜΕΤΡΟ ΣΥΡΜΑΤΟΠΛΕΓΜΑ