Πάει ένα άλογο σε ένα μπαρ και λέει του μπάρμαν:- Ε... ψιτ μικρέ πιάσε ένα ουισκάκι!- Έλα Χριστέ και Παναγιά πρώτη φορά βλέπω άλογο στο μαγαζί μου.- Ναι και ούτε πρόκειται να ξαναδείς με τέτοιες τιμές που έχεις
- Αγαπάς τα ζώα, Τάκη;- Αν σου πω ναι, θα το πάρεις πάνω σου;