Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Λαρισαίοι νεόπλουτοι

Ήταν λοιπόν μια οικογένεια Λαρισαίων .
" Ιέλα , πατέρα . Τα ζα δεν προκάνουν να τρών σα κάτ " και όλο τέτοια .
Μια μέρα λοιπόν κερδίζουν το Λόττο ...
Στο σπίτι είχαν πανηγύρια . Μόλις το έμαθε και ο μικρός της οικογένειας έβαλε τις φωνές από τη χαρά του .
" Ουόρε μάνα μ τι έχ να γενεί ... Θ αγουράσ μια κουρσα π είδα ψες σεμπεζάκι . Πατέρα μ τ ακούς ; "
Εδώ επεμβαίνει η μάνα και λέει στο μικρό :
" Κοίτα να δεις , τώρα που έχουμε λεφτά έχουμε ανέβει κοινωνικά και δεν είναι σωστό για την κοινωνική μας θέση να μας φωνάζεις μάνα και πατέρα . Προτιμώ να μας λες mummy και daddy. "
Ηρθε λοιπόν και το καλοκαίρι και ήταν όλη η οικογένεια στον Αστέρα για μπάνιο με τη Mercedes πια , τα πεκινουά και δεν περιγράφεται ... χλιδή .
Παίρνει λοιπόν φόρα ο γιός , βουτάει στη θάλασσα και μετά από καμιά δυο βουτιές φωνάζει στους δικούς του στην παραλία :
" Mummy , Daddy τηράτε με πως πλατσανάω... ! "




Τυχαίο ανέκδοτο

Πετάει ο ελέφαντας;

Ήταν κάποτε ένας ένας άνθρωπος και ένας κνίτης.
Λέει ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ:Ρε ξέρεις τι έμαθα;
ΚΝΙΤΗΣ:Τι έμαθες ρε;
ΑΝΘΡΩΠΟΣ:Ο ελέφαντας πετάει.
ΚΝΙΤΗΣ:Άσε ρε που πετάει ο ελέφαντας!
ΑΝΘΡΩΠΟΣ:Ναι, ρε πετάει!
ΚΝΙΤΗΣ:Κι εσύ που το άκουσες αυτό;
ΑΝΘΡΩΠΟΣ:Το διάβασα στο Ριζοσπάστη!
ΚΝΙΤΗΣ:Ε,τώρα...Πετάει...Κάνει τα φτερά του λίγο πάνω-κάτω ,πάει 5 μέτρα και ξαναπέφτει!