Δύο φίλοι κυνηγοί συζητούν: - Είναι καλό το κυνηγετικό σκυλί σου; - Ναι, πολύ καλό, μοναδικό θα έλεγα! - Και τι πιάνει πιο εύκολα; - Τσιμπούρια!
- Τι είναι πάνω από τον θεό;- Ο ...τόνος!