Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Κος Λαγός

Χτυπάει το τηλέφωνο.........
- Παρακαλώ;
- Ο κύριος Λαγός;
- Μάλιστα, ο ίδιος.
- ΜΠΑΜ!!




Τυχαίο ανέκδοτο

Οι κουμπάροι

Ήταν δύο κουμπάροι, και ο ένας αγόρασε αυτοκίνητο.
Παίρνει λοιπόν τον άλλο να πάνε βόλτα.
Προχωράν βγαίνουν από το χωριό και λέει ο οδηγός.
- Όποτε φτάνουμε σε σταυροδρόμι θα κοιτάς δεξιά και αριστερά. Αν δεν έρχεται αμάξι, θα μου λες "ντάξει".

Μετά από μερικές μέρες ξυπνάνε στο νοσοκομείο.
- Ρε συ, θυμάσαι τι συνέβη; ρωτάει ο οδηγός τον κουμπάρο του.
- Ναι!! Την τελευταία φορά δεν είπα "ντάξει", είπα "τανκς"!!!!