Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Κάθε τι αδειανό

Μαμά, γιατί σε πονάει το στομάχι; ρωτά ο μικρός.
"Γιατί είναι άδειο παιδί μου" απαντά η μαμά
Εκείνη την στιγμή μπαίνει μία φίλη τής μαμάς.
"Μήπως έχεις καμία ασπιρίνη; Με πονάει φοβερά το κεφάλι μου" λέει
Και ο μικρός: "Σάς πονάει κυρία γιατί είναι άδειο"....




Τυχαίο ανέκδοτο

Τι είνε..

Τι είναι σήμερα το Πεντάγωνο;
-Τετράγωνο

Τι είχε ο πύργος στο 88 όροφο;
-Αίθουσα αναμονής