Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Καμάκι στη Θεσσαλονίκη

Ένας Θεσσαλονικιός είναι στο δρόμο και κάνει καμάκι σε μια κοπέλα. Της λέει λοιπόν:

-Πεσε με μαναριμ πως σε λένε.

-Λια, του απαντάει αυτή όλο χάρη.

-Πω Πω γουσταααα Λία λεν και τον μπαμπά μ, απαντάει αυτός.




Τυχαίο ανέκδοτο

Σοβαρολογούσε

- Δεν μου λες, Μπόμπο. Ήσουν φρόνιμος σήμερα στο σχολείο;
- Ναι, μαμά.
- Μου λες αλήθεια;
- Μα τι αταξίες ήθελες να κάνω, αφού έπρεπε να στέκομαι όλη την ημέρα όρθιος στην γωνία;