Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Καλή Εξυπηρέτηση!

Ο διευθυντής ενός πολυκαταστήματος ακούει την πωλήτρια να λέει σε μια πελάτισσα:
- Όχι κυρία μου. Δεν έχουμε καθόλου.
Χωρίς να χάσει χρόνο, ο διευθυντής πλησιάζει βιαστικά και παρεμβαίνει:
- Ασφαλώς και έχουμε, κυρία μου. Στο πατάρι. Μα ακόμα και αν δεν έχουμε αυτή τη στιγμή, θα παραγγείλουμε να μας φέρουν.
Η πελάτισσα τον ακούει και φευγεί γελώντας.
- Τι ήθελε η κυρία; ρωτάει ο διευθυντής την πωλήτρια.
- Ρώτησε αν είχαμε βροχές εδώ τελευταία!




Τυχαίο ανέκδοτο

O EKSIPNOS

Ένας τύπος περνάει με κόκκινο φανάρι και ακριβώς μετά είναι ένας μπάτσος. Τον σταματάει και του λέει:
-Καλά δεν είδες το κόκκινο φανάρι?
-Ναι το είδα, εσένα δεν είδα!!!