Μπαίνει ένας καουμπόι σε ένα σαλούν και παραγγέλνει ένα ουίσκι.
Βλέπει έναν και τον ρωτάει:
- Πόσο κάνει 1+1;
- 2.
Βγάζει ο καουμπόι το περίστροφο και τον πυροβολεί.
Ρωτάει άλλον:
- Πόσο κάνει 1+1;
- 2.
Τον πυροβολεί και αυτόν. Ρωτά έναν τρίτο:
- Πόσο κάνει 1+1;
- 3.
Δεν τον πυροβολεί.
Τον ρωτάει ο μπάρμαν:
- Γιατί αυτούς που απάντησαν σωστά τους πυροβόλησες και αυτόν τον άφησες να ζήσει;
- Γιατί οι άλλοι ήξεραν πολλά...
Ο μπέμπης στο μεγαλύτερο αδερφό:
- Αποστόλη, θα μου δώσεις τλία παγωτίνια;
- Δεν σου δίνω τίποτα!
- Γιατιιιιί;
- Αν δεν πεις "τρία" αντί για "τλία" παγωτίνια δεν παίρνεις.
- Καλά τότε. Δώσε μου πέντε!