Ήταν ένα γατάκι στην άκρη μιας λίμνης και ήθελε να περάσει απέναντι αλλά δεν ήθελε να βραχεί.
Ξαφνικά βλέπει ένα πουλί να περνάει.
"Σε παρακαλώ πουλί πάρε με μαζί σου πετώντας ως την αντίπερα όχθη για να μην βραχώ" λέει το γατάκι
"Όχι" λέει το πουλί
Ξαναρωτάει το γατάκι "Σε παρακαλώ πουλί πάρε με μαζί σου ως την αντίπερα όχθη πετώντας για να μην βραχώ"
"Όχι" ξαναλέει το πουλί
Τελικά αφού το γατάκι καταλαβαίνει ότι δεν μπορεί να πείσει το πουλί περνάει την λίμνη και βρέχεται.
Το ηθικό δίδαγμα :
Αν το πουλί είναι σκληρό, το γατάκι βρέχεται
Εβρεχε..εβρεχε και το χωριο πλημμυριζε. Οι κατοικοι εφευγαν με βαρκες να γλυτωσουν.Ενας βαρκαρης ειδε μια οικογενεια και πηγε να την σωσει.
-ελατε θα πνιγητε.
-οχι δεν ερχομαστε,πιστευουμε στον θεο, ειμαστε δουλοι του και αυτος θα μας σωσει.
η βαρκα εφυγε.
Το νερο ανεβαινε σκεπασε το σπιτι και η οικογενεια για να γλυτωσει ανεβηκε στα κεραμιδια.
Τους ειδε ενα ελικοπτερο πηγε απο πανω τους και τους πεταξε ανεμοσκαλα.
-Ελατε θα πνιγητε.
-Οχι δεν ερχομαστε.πιστευουμε στον θεο, ειμαστε δουλοι του και αυτος θα μας σωσει.
Το ελικοπτερο εφυγε.
Το νερο ανεβηκε και πνιγηκαν ολοι, οι ψυχες τους ανεβηκαν στον ουρανο και πηγαν να διαμαρτυρηθουν στον θεο.
-Γιατι θεε μου μας επνιξες? ειμαστε τοσο καλοι χριστιανοι κι ειχαμε εμπιστοσυνη σε σενα οτι θα μας σωσεις.
Κι ο θεος απαντα
-Δεν ξερω κι εγω τι εγινε...ειχα στειλει μια βαρκα..ενα ελικοπτερο..